Vpišite iskalno besedo

NAROČANJE

Ne odlašajte! To lahko težave zgolj poglobi

Koncesija ZZZS

V skladu s Pravili obveznega zdravstvenega zavarovanja imajo vse zavarovane osebe v Sloveniji pravico do proste izbire zobozdravnika. Ambulanta Zobna ima koncesijo za opravljanje storitev preko Zdravstvenega zavarovanja Slovenije – ZZZS. Zobozdravnik, ki ima sklenjeno pogodbo z ZZZS in izpolnjuje pogoje za izbranega zobozdravnika, je dolžan sprejeti vse zavarovane osebe, ki si ga izberejo. Odkloni jih lahko, ko za 10 % preseže povprečno število opredeljenih oseb na zobozdravnika v svoji dejavnosti na območju izpostave ZZZS, kjer ima sedež dejavnosti (indeks nad 110). Seznam zobozdravnikov in indekse si lahko ogledate na strani ZZZS. Zobozdravnike s koncesijo, ki še sprejemajo nove paciente lahko poiščete tudi s pomočjo seznama zobozdravnikov na portalu eZobozdravnik.  Ambulanta Zobna trenutno ta indeks presega, zato žal novih pacientov na koncesijo ne sprejemamo.

Samoplačniška ambulanta

Namenjena je vsem novim pacientom, ki si želijo, da v Zobni poskrbimo za zdravje njihovih zob. Vanjo pa so vabljeni tudi obstoječi pacienti, ki ne želijo čakati na termin, krit s strani zdravstvene zavarovalnice. Za prost termin se lahko naročite prek kontaktnega obrazca.

Čakalne dobe

Za paciente na koncesijo je čakalna doba za zdravljenje do 180 dni, za protetiko do 360 dni. Samoplačniške storitve po dogovoru .

Odpoved termina

Kadar ne morete priti na dogovorjen termin, vas prosimo, da se čim prej odjavite in tako omogočite, da vaš termin ponudimo drugemu pacientu. Za vas bomo zagotovo hitro našli prost termin, ki vam bo ustrezal.

Dolžnosti in pravice pacienta

Zakon o pacientovih pravicah (Uradni list RS, št. 15/08) določa pravice pacienta kot uporabnika zdravstvenih storitev pri izvajalcih zdravstvenih storitev, postopke uveljavljanja teh pravic, kadar so te kršene in s temi pravicami povezane dolžnosti. Namen zakona je omogočiti enakopravno, primerno, kakovostno in varno zdravstveno oskrbo, ki temelji na zaupanju in spoštovanju med pacientom in zdravstvenim delavcem oz. sodelavcem. Pravice iz zdravstvenega zavarovanja in način njihovega uveljavljanja določa Zakon o zdravstvenem varstvu in zdravstvenem z zavarovanju.

[]
1 Step 1
Pošljite nam sporočilo
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right
FormCraft - WordPress form builder

PACIENTOVE PRAVICE

Zakon o pacientovih pravicah določa naslednje pacientove pravice:

  1. Pravica do dostopa zdravstvene oskrbe in zagotavljanja preventivnih storitev;
  2. Pravica do enakopravnega dostopa in obravnave pri zdravstveni oskrbi;
  3. Pravica do proste izbire zdravnika in izvajalca zdravstvenih storitev;
  4. Pravica do primerne, kakovostne in varne zdravstvene oskrbe;
  5. Pravica do spoštovanja pacientovega časa;
  6. Pravica do obveščenosti in sodelovanja;
  7. Pravica do samostojnega odločanja o zdravljenju;
  8. Pravica do upoštevanja vnaprej izražene volje;
  9. Pravica do preprečevanja in lajšanja trpljenja;
  10. Pravica do drugega mnenja;
  11. Pravica do seznanitve z zdravstveno dokumentacijo;
  12. Pravica do varstva zasebnosti in varstva osebnih podatkov,
  13. Pravica do obravnave kršitev pacientovih pravic;
  14. Pravica do brezplačne pomoči pri uresničevanju pacientovih pravic;

PACIENTOVE DOLŽNOSTI

Za doseganje kakovostne in varne zdravstvene oskrbe je pacient dolžan:

  1. Dejavno sodelovati pri varovanju, krepitvi in povrnitvi lastnega zdravja;
  2. V času bolezni ravnati v skladu s strokovnimi navodili in načrti zdravljenja v katere je privolil;
  3. Dati pristojnemu zdravstvenemu delavcu oz. sodelavcu vse potrebne in resnične informacije v zvezi s svojim zdravstvenim stanjem, ki so mu znane in so pomembne za zdravstveno oskrbo;
  4. Obvestiti zdravstvene delavce oz. sodelavce o nenadnih spremembah zdravstvenega stanja, ki se pojavijo med zdravljenjem;
  5. Biti obziren in spoštljiv do zasebnosti in drugih pravic drugih pacientov in zdravstvenih delavcev in sodelavcev;
  6. Spoštovati objavljene urnike, hišni red in predpisane organizacijske postopke izvajalcev storitev;
  7. Pravočasno obvestiti izvajalca storitev o morebitnem izostanku na pregled ali zdravljenje;

Na naši stran uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitce za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services